Borta bra men hemma bäst!

...är det inte så det brukar stå på gamla väggbonader? Det stämmer verkligen!
Det är kul att vara borta, få nya intryck, träffa nya människor men det är väldigt skönt att komma hem också. Det har varit två intensiva dagar uppe i Kiruna för min del. Man blir rätt trött av att bara resa...Sitta på ett tåg/flyg där det inte händer så mycke, bara något som man måste ta sig igenom liksom, för att komma fram. Bodde på Scandic Ferrum och det var ett helt okej hotell. God frukostbuffe, underbara lakan och fluffigt täcke *L* Köpte både "lantliv" och "Allers julmagasin" så jag var sysselsatt på rummet. Om ni gillar julpyssel så bör ni köpa Allers nya julspecial nummer. Det var mycke fint i den....

Idag på jobbet så har jag vart såå trött och haft massor med jobb. Har försökt att inte stressa upp mig över allt som jag måste hinna med att göra, utan tänka att jag ska göra en sak i taget och ta det lugnt. Beta av en sak i taget......det gick ganska bra


Efter jobbet så var jag förbi hos S & R för att checka av inför våra barns Halloween disco, som är nu på fredag. Jag är klassens "festansvarig". Men nu är allt godis inköpt, barnen har gjort/håller på att göra, egna halloween dekorationer i skolan. imorgon efter innebandyträningen blir det till att börja poppa poppcorn och portionera ut i påsar..... Prismärka upp allt godis. Jag har ikväll gjort egna "tags" på datan med små spindlar, pumpor, häxor osv på. Dessa ska jag knyta på godisburkarna med snöre och skriva pris på...tror det kommer bli rätt fint....+ att jag får tillfälle att pyssla lite.

Var in på Clas Ohlsson en snabbis också...o såg hjärtformade ljusstakar. Jag ha en sådan med 4 ljus, men denna hade 2 och är inte lika stor. Kunde inte låta bli att köpa den.
Så ny står den i fönstret vid matbordet. kolla inte på mina fula blommor o krukor......


Dags att knoppa!

Godnatt Kram
Sussi

Kommentarer

Populära inlägg