Nu är den här

vår nya systemkamera har kommit.
Så smidigt det är med webbshops. Bara att klicka och skicka iväg en beställning och några dagar senare så kommer det hem till brevlådan. Man borde komma på något att sälja så...men vad???

Hur som haver....Vi beställde för någon dag sedan en Canon EOS 450D. Den är helt super. Är helt klart supernöjd med den. Nu kanske man hinner med att fota vår halvgalna hund.
Båda jag och min sambo är intresserad av att fota. Så det kanske slutar med att vi får köpa en till...haha.

Snygg är det också!

Idag är det fredag och det känns ju lika skönt som vanligt. Fast denna fredag så är sonen hemma själv och har ont i halsen & lite febrig. Känns inte alls bra att han är hemma själv. Men han är ju ändå 12 år ( på söndag) så.....men jag jobbar nog ändå bara halv dag idag.
Min mamma fyller år idag också, så ikväll ska vi grattulera henne. Har fortfarande inte köpt något till henne.....Kanske det blir något till sommarstugan. Vi får se..... Trot inte hon läser här men ifall...... GRATTIS MOR!
Imorgon är det kalas för A. Han fyller 12år på söndag, men då är han hos sin pappa. Så vi ska fira honom i morgon, lördag. Han har gått och väntat och längtat i säkert 3 veckors tid nu tills han ska fylla år.... Nästa helg är det kalas med hans kompisgäng. Fotbollskalas!!!
Tänk att min lilla grabb har blivit så stor. Hur har han hunnit bli 12 år, när jag fortfarande är så ung?
Trevlig fredag på Er alla!!
Kram
Sussi


Kommentarer

svartataket sa…
Vad spännande det blir nu då!!! Kort kan man aldrig ta för många av :)))Jag måste ta mej i kragen o köpa mej min också :)

Trevlig helg!

Populära inlägg