Lite blandat...

Igår hämtade jag ett paket från, för mig ny, auktionssajt enkrona . Jag ropade in denna ljusstake för 21 kr!!! Helt klart värt en tjuga tycker jag...Ska försöka få tag på en till också.....


Det blev även denna zinkhink att ha hundmat i på bänken. Funderar på att eventuellt måla den vit eller svart och klistra bokstäver "hundmat" på den....Va tycker ni?


Det är egentligen en ishink...så på ena sidan står det IS....


Igår hade vi ju trerättersmiddag här hemma....Kände bara för det. Vi åt räktoaste, plankstek och vaniljglass med varma hjorton....det var riktigt mums!!!!
Här på bilden är sonen i högstahugg till att börja äta...

Det var lite om igår....



Idag har det var innebandyträning. Vi har träning kl. 9;00..Samling 8;45 för genomgång + att sarjen ska upp före det...Så det blir rätt tidiga mornar....

Träning gick bra. Killarna kämpar på...... Efter täningen var det föräldramöte för planering av säsongen och bestämma vilka cuper vi ska åka på bla...



När jag och sonen kom hem så var P på brädgården och köpte planker till arbetsbänken i garaget... Det blir nog väldigt bra där inne... Var till "Clas" och kollade olika förvaringsbackar också.



Vedkorgen har fått lite färg på sig också...



Nu ska vi kolla film och äta morot med dipp =)



Tervlig lördags kväll på Er!


kram

Sussi

Kommentarer

Populära inlägg