Känns bra att det är fredag idag och det är lite lugnare på jobbet idag änn på länge. Pustar ut!!!!

I kväll ska vi äta 2 eller 3 rätters....Vi ska iallafall äta plankstek, duka fint och bara njuta av att det är helg. Vad ska ni äta för något?
Kanske ska vi testa något nytt vin.....Har ni något förslag på rött vin?

Till mitt förtret så är min son HV-fantast. Själv så håller jag på leksand. Men eftersom dom spelar i olika serier så är det okej. Igår så fick vi hem en översaksning som jag fixat. En vänn till mig har fixat en HV71 tröja till honom och han fick den med posten igår ( som en försenad födelsedagspresent). Gissa om han blev glad!! och det känns så skönt att se, det finns inget bättre än att se att man gör sina barn lyckliga.


Imorgon är det innebandyträning med mina killar. Vi har börjat säsongen med en rivstart. Mycke snabbhetsträning....Hehe
Föräldramöte är det efter träningen. Hoppas det blir någorlunda uppslutning till mötet, så vi kan planera säsongen tillsammans, eller iaf få godkänt för våra ide'r.


Nu ska jag jobba lite


Ha en skön fredag!


Kommentarer

Populära inlägg