Bättre sent än aldrig..

Jag har snart inte bloggat på en hel vecka!!! Har lite fullt upp just nu....Så jag känner mig faktist helt slut!! Sitter förtillfället på jobbet. Har MÄNGDER med jobb som måste göras. Tänkte beta av några av högarna nu, ikväll. Så det blir några timmars övertid ikväll. Det är inte alls bra att jobba över en onsdag (ingen annan dag iheller). Jag vill ju hem och se på hockey, leksand spelar ikväll.
På renoveringsfronten hemma så har vi målat allt i garaget. Några av väggarna ska rollas en gång till. Men sedan är det allt annat. Arbetsbänk, hyllor, skåp osv som ska på plats. Men det ska bli otroligt skönt när det blir klart. Få lite ording
Nästa projekt blir sonens rum. Han har önskemål om en orange fondvägg!!! *hjälp* Vi får se hur det blir med det.....

För er som undrar över hur det var i Norrköping. Vi kom ner jätte sent och jag kände mig mest stressad av att sonen och sambon var uttråkade, så så mycke shopping blev det inte. Vi strosade runt på stan lite och så gick vi och fikade. Hjälp vilken dyr fika det blev!!!...men kärleksmumsen var superstor och god.
Det var första gången vi skulle bo på hotell med hund. Jag kan säga att det gick lite så där....
Vi lyckades pricka in den helg då det bodde säkert 4-5 juniorlag i hockey på hotellet. Dom sprang och hade ett himla liv i korridoren..... Rocky (vår hund) fattade inte vad det var så han skällde eller morrade varje gång någon gick utanför dörren. Så vi sov inte så bra + att sonen paxade en av sängarna så jag fick sova i en stenhård extrasäng....Men frukosten var god!
Själva huvudmålet med resan var ju att träffa vår uppfödare och de andra i valpkullen på söndagen. Vilket vi även gjorde.... En jätte trevlig söndag!

Blääää....nu måste jag jobba. Har inte tid att sitta här o blogga. Måste kolla igen en massa orderbekräftelser här nu. Kanske återkommer i kväll.....eller imorgon

Ha det så bra!!!
Kram
Sussi

Kommentarer

Populära inlägg