Söndag

..jag vaknade av att det var en okänd katt inne och åt av vår katts mat. Eller okänd är den inte, den är välkänd som en mattjuv. Skrämde iväg den iaf. Då var klockan strax efter 05:30. När jag väl lagt mig igen så vaknade hunden och vill ut, så det vara bara att klä på sig och gå runt kvarteret så han fick göra sin behov, sedan när jag väl krypit ner i sängen så var det en skata som hoppade runt på vårt veranda tak ( som är utanför vårt sovrum).... En perfekt söndags morgon! Att jag även börjar känna av min hals gör ju inte saken bättre.

Jag och min sambo var iaf ner till Clas Ohlson idag. Dom har fått in en massa nya produkter nu och jag fyndade kaffe koppar. Inte för att vi igentligen är i behov av nya men dom var både fina och billiga. 10 kr/ styck minus sambons personalrabatt.. PERFEKT!!! Kunde inte motstå att köpa dom då. Nöjde mig med 6 stycken.



Var även in på Fabriksbutiken och köpte Höganäs frukostskålar för halva reapriset.
Avslutade vår lilla tripp med att äta en grekisk sallad innan vi åkte hem.

Förövrigt så har jag fortfarande ont i halsen. Känns inte alls kul! Hoppas jag mår bättre i morgon då jag ska jobba.
Försöker få insperation till att gå ut och måla sista strykningen på fönstren. Det är 3 fönster kvar som måste målas en gång till innan dom är klara och projektet "måla alla fönster och spröjs vita" är klart. Känna som om jag helst vill kura ner mig i soffan till någon bra film med en stor godisskål just nu. Det vore säkert bra för min hals också

kram
Sussi

Kommentarer

svartataket sa…
vad fina dom var! Jag ska dit o spana i dag också tänkte jag :))
De var verkligen super snygga och billiga....nu blir jag sugen på koppar. Fin blogg ska kolla om jag har dig på bloggkoll.
Kram Lotta

Populära inlägg