Måla måla MÅLA

...går det att undgå att jag har målat idag. -phu!
Men nu är kökstaket grundat och fönstert i köket är också grundat + fönsterbrädan och elementskyddet.


Vi han även med att åka och köpa taklist...Det blev färdigmålade vita på Järnia, eftersom vi inte han till brädgården innan dom stängde. Sååå typiskt! Dom stänger kl 17:30 och vi kom dit typ 17:29. Men dom som jobbar där ville tydligen gå hem så dom stängde igen innan vi han gå ur bilen.
Min plan för morgondagen är att måla allt en gång till.



Jag slösurfade lite ute här på nätet idag också och av en slump såg världens finast påsar att ha plastpåsar i. Jag har tänkt sy en typ samma modell fast jag vill ha toarullar i den på toaletten. Jag har till och med köpt tyg, fast jag har inte hunnit sy den än.... Men nu har jag beställt en och den är såååå fin. Tack snälla Tina! Besök gärna henns blogg genom att klicka HÄR


Kommentarer

Populära inlägg